Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:16:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto nie
    istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Bez komunikacji nie ma zwiazku. Bez szacunku nie ma milosci.
From: Jeanette Achen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:15:06 +0300

Dlaczego nigdy nie bedziesz mial problemu z dziewczynami...

Automatyczne wyszukiwanie zacznie przewijac zdjecia tych, ktorzy pasuja do Twoich parametrow. Wszystko, co musisz zrobic, to kliknac na serduszka "tak" lub "nie", aby pokazac swoje upodobania. Ci, do ktorych je skierowaliscie, zobacza to i beda mogli odpowiedziec w ten sam sposob. Jesli lubicie sie nawzajem, zacznijcie sie komunikowac bez obawy przed odrzuceniem. Sprobuj speed dating, to Twoja szansa na dobra zabawe!

Eksperci twierdza, ze idealny czas na rozmowe uzupelniajaca po pierwszej randce to 2-4 dni, ale nie dluzej niz 4-5 dni. Jesli zadzwonisz zbyt wczesnie, moze to byc uznane za krok desperacji.

Mowa tu nie tylko o tym, ze na stronie znajduje sie wiele profili osob ze wszystkich miast naszego kraju i krajow osciennych, ale takze o szerokosci grupy docelowej, ktora slusznie mozna nazwac stuprocentowa. Co to oznacza? Porozumiewaja sie tu ludzie w kazdym wieku, o roznym wygladzie i roznorodnych zainteresowaniach. Randki maja tez zupelnie inne cele - od przygodnego zaczepiania, przez partnerstwo seksualne, po budowanie rodziny. Wystarczy zapukac, a otworza Ci drzwi!

Zawsze istnieje mozliwosc zmiany danych w CV, a nawet jest to konieczne, aby zachowac aktualnosc informacji. W szczegolnosci, mozesz i powinienes zmienic swoj stan cywilny, gdy znajdziesz swoja bratnia dusze za posrednictwem strony. To automatycznie przeniesie Twoj profil do odpowiedniej sekcji zasobow, umozliwiajac Ci, na przyklad, znalezienie partnera do intymnego trojkata.

Jesli na naszej stronie znajduja sie ankiety i quizy, koniecznie wez w nich udzial. Sondaze pokazuja Ci uzytkownikow, ktorzy odpowiedzieli tak samo jak Ty, wiec jestes zsynchronizowany. Wspolna pasja lub poglad na globalny problem to pretekst do rozpoczecia rozmowy.

Registration 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

Przenies wiadomosc e-mail do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2002 Szczescie Przed Nami | Chmielna 71, Chmielna 73, 00-801 Warszawa, Polska