Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:16:04 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Chcialabym, aby nasza znajomosc miala przyjemny i wielowymiarowy ciag dalszy.
From: Lenoir Sarah <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:14:22 +0300

Sarah
was online 4 minutes ago   

O mne: Troche niesmialy w zyciu codziennym, ale calkowicie bezwstydny i namietny w lozku. Ja szukam tylko seksu. Hmotnost: 69 Growth: 157 ID: 71146602 Sexualni zajmy: Glebokie blowjob Prsa: 2.5   

OPEN SITE

Dziewczyny na naszym portalu randkowym publikuja swoje nagie zdjecia, tak jak w tym e-mailu, jesli nie widzisz zdjecia, przenies wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej. zycie intymne nie jest juz nudne. Wraz z nowymi aktualizacjami moga pojawic sie pewne bledy. Prosze nam wybaczyc, to wszystko jest tymczasowe!

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.