Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:15:20 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie wiem jak Ci to powiedziec... Zrobilam test i okazalo sie, ze jestesmy dla siebie idealni.
From: Brigitte Kestlin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:14:10 +0300

Online Chat 

Nie powinienes ignorowac problemow zwiazanych z intymnoscia, poniewaz moga one miec powazny wplyw na zwiazek. Istnieje wiele sposobow, aby poprawic swoje zycie seksualne. A my dajemy Ci mozliwosc poznania dziewczyn na seks bez zobowiazań.
Otrzymasz bonus powitalny od razu po rejestracji, konto VIP z wieloma funkcjami przez miesiac!
Zdjecia erotyczne moga byc wykonywane zarowno przez profesjonalne jak i amatorskie aparaty fotograficzne. zrodlem tych obrazow moga byc m.in. skany roznych fotografii (w tym z czasopism), zdjecia z aparatow cyfrowych, oraz materialy filmowe. Najczesciej stosowanym formatem jest JPEG. Jesli nie widzisz zdjecia, przenies je do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

Ogromna Liczba Dziewczyn!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.