Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:13:18 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Czesc, szukalam Cie od dawna i oto jestes!
From: Tamara Striteska <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:11:31 +0300

Dolacz Teraz I Zdobadz VIP-A!

CLICK 

Wsrod kilku milionow lokalnych uzytkownikow mozesz poznac swojego idealnego partnera seksualnego. Nie zapomnij jednak przeczytac umowy z uzytkownikiem. Szczegolnie czesc dotyczaca zasad komunikowania sie z dziewczynami. Obecnie trwaja prace techniczne nad dostepem do zdjec, jesli nie masz dostepu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Strona, na ktorej nawet najladniejsze kobiety pisza jako pierwsze. Nie wierzysz w to? Przekonaj sie tutaj! Rejestracja jest bezplatna!
Czy bylbys zainteresowany pogawedka z ta pania? W polu wyszukiwania nalezy wpisac jej identyfikator profilu: 75063496.
Okolo 70% dziewczyn udaje orgazm, zwlaszcza bedac w stalym zwiazku. Dziewczyny maja trudnosci z uzyskaniem przyjemnosci i orgazmu w lozku. Jak dac dziewczynie gwarantowany orgazm? Aby to zrobic, dziewczyna pisze w swoim profilu, w jakiej pozycji dostaje orgazm, wiec wiesz, co robic.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.