Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:12:36 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT039.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.18.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [VI1EUR06FT003.eop-eur06.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.210] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx10.se.isp-net.nl[217.149.218.2] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

Subject: Een fijne dag en zonnig humeur!
From: Pelchat Beathe <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:10:30 +0300

VIP-evenement voor vrijgezellen en vrienden.

Veel mensen gebruiken onze website om buitenlanders te ontmoeten en vervolgens naar het buitenland te verhuizen. Dit geldt niet alleen voor meisjes maar ook voor mannen - vandaag de dag is het heel gewoon om relaties en huwelijken te hebben die je leven volledig kunnen veranderen. Bovendien verbetert zelfs vriendschappelijk contact met buitenlanders, dat niet op een serieuze relatie is gericht, uw talenkennis. De site stelt u niet alleen in staat om een leuke tijd te hebben, maar ook om de taal te leren zonder uw toevlucht te nemen tot dure professionele tutors!

Voor volwassen vrouwen is daten vaak een mislukking omdat ze hun eigen leeftijd onderschatten, foto's van iemand anders of te bewerkte foto's laten zien, en andere informatie verfraaien. Er zijn universele succesregels voor beide geslachten: frisse foto's waarop uw gezicht en figuur duidelijk te zien zijn; waarheidsgetrouwe informatie over uzelf, uw hobby's en interesses; een open houding in de communicatie; de bereidheid om elkaar te ontmoeten als beide partijen geГЇnteresseerd zijn; en een vriendelijke toon in de correspondentie.

Veel mensen zoeken online naar adult dating met telefoonnummers. Onze site vereist echter geen telefoonnummer. Dit is om de anonimiteit en veiligheid van de gebruikers te waarborgen. Als je online dating ervaring goed is, kun je je contactinformatie delen met het meisje of de jongen die je leuk vindt.

Geavanceerd zoeken, zeer gedetailleerde profielen, fotoalbum met onze beste foto's, psychologische polls, nuttige artikelen - we zijn serieus over het ervoor zorgen dat u alleen gelukkige partners te vinden.

Een datingsite voor volwassenen: wat kan ik verwachten? Afspraakjes voor volwassenen impliceren niet altijd intimiteit. Maar als u wilt dat ze doorgaan, raden wij u niet aan om ze te zoeken op sites zonder registratie. Dergelijke portalen leggen hun gebruikers geen enkele beperking op, wat vaak leidt tot een ongemakkelijke sfeer binnen de gemeenschap.

CLICK HERE 

Klik hier om u uit te schrijven voor deze e-mail.    

Als de e-mail niet correct verschijnt, raden wij u aan deze te verplaatsen naar de - Inbox categorie.

©2006 Makkelijk Daten | Sophialaan 2, 8911 AE Leeuwarden, Nederland