Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 21:09:07 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.11.225] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [AM0EUR02FT041.eop-EUR02.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.89.254.156] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ken je het gezegde "luister naar een vrouw en doe het tegenovergestelde"?
From: Ovsyannikova Mara <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 07:08:25 +0300

Nieuws voor jou.

De geautomatiseerde zoekopdracht zal beginnen met het scrollen door de foto's van degenen die aan uw parameters voldoen. Het enige wat u hoeft te doen is op de "ja" of "nee" hartjes te klikken om uw voorkeur te laten blijken. Degenen aan wie u ze hebt gegeven, zullen het zien en op dezelfde manier kunnen reageren. Als jullie elkaar leuk vinden, begin dan te communiceren zonder angst voor afwijzing. Probeer speed dating, het is je kans om plezier te hebben!

Studies tonen aan dat als je je verschillende gebeurtenissen of feiten uit iemands leven herinnert, en die vervolgens noemt in een ander gesprek, dit de kans op succes vergroot. Op die manier laat je de persoon zien dat je geГЇnteresseerd bent.

Flirt lichtjes en zoek naar een serieuze relatie. De overgrote meerderheid van onze gebruikers besteden hun tijd op onze site aan het flirten met mensen tot wie zij zich aangetrokken voelen. Zelfs indien het doel van de ontmoeting oorspronkelijk anders is, verstrijkt er toch enige tijd in niet-bindende berichten. Veel mensen verwachten niet dat ze elkaar lang zullen leren kennen, maar ze beginnen vaak klein en bouwen een duurzame relatie op.

Zoek nieuwe vrienden en mensen om mee te praten. Chat op onze dating site gratis en beschikbaar 24 uur per dag! Zoek mensen om samen te reizen. "Ik wil niet alleen reizen," denk je? En het is een heel normale wens! Vind een metgezel online, wissel telefoonnummers uit en ga met plezier op vakantie! Mogelijkheden van de website zal helpen om niet alleen reisgenoten, maar ook mensen voor het hebben van een leuke tijd tijdens de vakantie te vinden!

Het belangrijkste kenmerk van onze site is dat wij online dating aanbieden met snelle registratie zonder telefoonnummers en foto's. Elke gebruiker voegt naar eigen goeddunken zijn of haar telefoonnummer toe aan de vragenlijst. Zo kunt u via SMS met elkaar communiceren zonder uw echte telefoonnummer prijs te geven.

Open Profile 

Niet geinteresseerd in het lezen van de brief.    

Wij adviseren u deze te verplaatsen naar de categorie Inbox om de kwaliteit van uw e-mail te verbeteren.

©2014 Slaap In Een Paar | 2526 HZ The Hague, Nederland