Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:37:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host smtp.google.com[142.251.2.26] said: 550-5.1.1 The
    email account that you tried to reach does not exist. Please try 550-5.1.1
    double-checking the recipient's email address for typos or 550-5.1.1
    unnecessary spaces. Learn more at 550 5.1.1
    https://support.google.com/mail/?p=NoSuchUser
    p2-20020a170902c70200b001855797d813si12324716plp.397 - gsmtp (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.225.36] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dnes jsem konecne pochopil, pro koho jsem se zaregistroval na seznamce ...
From: Susann Hargreaves <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:37:04 +0300

Chce Se S Vami Setkat!

OPEN CHAT 

Nase bezplatne stranky se skladaji ze vstupni stranky se seznamem galerii a upozornenim na vekove omezeni navstevniku a samotnych galerii (male stranky s obrazky, pokud mate problemy se zobrazenim obrazku divky v tomto e-mailu, presunte e-mail do Dorucene posty). Nasi obrovskou vyhodou je temer uplna absence reklamy.
Vse je zdarma. Dulezite vedet! - Vsechny schuzky jsou dobrovolne a zalozene pouze na vzajemnych sympatiich. Nemluvime o prostituci, obchodovani s lidmi nebo jinych neprijemnych vecech.
Chcete vedet, proc vam byla tato divka poslana, podivejte se na jeji profil! Najdete jeji profil podle ID profilu: 72847705.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.