Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:37:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx2l.whitesoft.eu[81.25.28.123] said: 550-5.7.1
    Service unavailable; client [108.170.60.122] blocked using
    bl.score.senderscore.com 550 5.7.1 For assistance, see
    http://www.whitesoft.eu or contact +32.491379160. Please provide the
    following information in your problem report: Time: (Nov 16 04:37:25),
    Client: (108.170.60.122), Server: (mx2l.whitesoft.eu). (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Ahoj, hledal jsi vasnivou a neZnou divku? Tak jsem prisel!
From: Lore Baas <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:36:52 +0300

Ceho si myslite, ze je schopna? Muzete se ji zeptat, najdete ji na strance a zadejte jeji profilove cislo: 81839800 do vyhledavani.
Pohodlne a bezpecne. Bonus pri registraci, jdete! Presne vyhledavani. Kontrola kompatibility. Bezpecne. Seznamka 24/7.
Vyuzit muzete take dalsi, nemene zajimavou sekci webu nazvanou "Schuzky". Projdete fotografie (jako v tomto prikladu, pokud se fotografie nezobrazi, presunte pismeno do kategorie - Dorucena posta), ohodnoЕҐte je a pokracujte dal. Pokud jsou sympatie oboustranne, kontaktujte danou osobu.
V pandemii maji nezadani ve velkych mestech na vyber: zakonnou romantickou veceri v nasem videohovoru plus virtualni jako dezert, nebo vzpurne rande v realnem zivote a sex bez zavazku.

Free Registration 

Prozradme Jeji Tajemstvi!

Kliknutim sem se z odberu newsletteru odhlasite.