Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:31:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Hledal jsi princeznu? Tady jsem.
From: Weissmuller Margaritha <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 12:21:02 +0300

Margaritha
was online 48 minutes ago   

REGISTRATION

O mne: Stanu se pro vas pohadkou, ktera ve vas vzbudi neuveritelnou sexualni touhu. Hmotnost: 52 Prsa: 3 ID: 22982281 Sexualni zajmy: Pozice pismene X Growth: 169   

Seznamka pro seznamovani nejen za úcelem vazneho vztahu, ale take pro hledani partneru pro jednorazova setkani a pro vyber sponzora/podporovatele. Nenacita se fotografie dobre? Presunte dopis do sve schranky a my vam poskytneme 10 dni popularity na nasich strankach. Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Presto vsechno vam zarucujeme, ze se vase situace zlepsi, a zaroven pripominame, ze pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete se na nas obratit i tak!

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.