Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:28:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Czy myslisz, ze jesli nie mozesz, ale bardzo chcesz, to mozesz?
From: Swaantje Solli <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:26:28 +0300

Swaantje
was online 20 minutes ago   

OPEN CHAT

ID: 04317859 Sexualni zajmy: Ssanie Growth: 173 Prsa: 2 O mne: Kto pierwszy do mnie zadzwoni, dostanie do dyspozycji moje soczyscie czerwone usta, specjalnie wysmaruje je szminka. Hmotnost: 55   

Portal ten pomaga mezczyznom znalezc dziewczyne, randke na spacer lub kobiete do powaznego zwiazku. I na odwrot. Wraz z nowymi aktualizacjami moga pojawic sie pewne bledy. Prosze nam wybaczyc, to wszystko jest tymczasowe! Jesli napotkasz problemy z dostepem do zdjecia, po prostu przenies e-mail z spamu. W przypadku takiego problemu dajemy Ci rekompensate w postaci darmowego statusu premium, gdy zarejestrujesz sie na naszej stronie.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.