Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:26:05 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.hosting.orange.pl[217.97.216.210] said:
    550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown
    in relay recipient table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Tyle rzeczy do zrobienia, a ja nie moge przestac patrzec na Twoje zdjecie.
From: Cruz Lina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:25:10 +0300

Lina
was online 11 minutes ago   

Hmotnost: 69 Sexualni zajmypo: Pozowanie do zamku Growth: 176 ID: 52595064 Prsa: 2 O mne: Mam ciekawa propozycje dla tych panow, ktorzy nie maja dokad pojsc po swoja energie seksualna))   

Nowe technologie uslug pocztowych nie pozwalaja na zdjecia nago, ale jest rozwiazanie! Przenies ten list do skrzynki odbiorczej, aby zobaczyc zdjecie. Serdecznie prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu wyrzadzamy. Dajemy Ci slowo, ze na pewno poprawisz sytuacje, w tym przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdym razie mozesz sie z nami skontaktowac! Nasza zaradnosc sprawdza sie glownie w spotkaniach z zywymi ludzmi. Nie tylko Twoj czas jest tu ceniony.

OPEN PROFILE

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.