Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:25:05 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Dlaczego tak smutno na zdjeciu? Nie badź smutny. zycie jest niesamowite i ciekawe, poniewaz jest w nim ja.
From: Karin Lanctot <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:23:49 +0300

CLICK HERE 

Masz juz dosc klopotliwego poszukiwania partnera? Chetnie rozwiazemy Twoj problem! Znajdz ja tutaj przez jej id profilu: 90385013.
Powinienes przejsc do ufnej relacji z dziewczyna, aby mogla czuc sie komfortowo i swobodnie. Pozwol dziewczynie poznac Cie troche lepiej, aby mogla na Tobie polegac w kazdym aspekcie.
Poczta nie przyjmuje zdjec erotycznych, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza. Chodzi nam tylko o seks. Nawet wyszukiwarka uzytkownika nazywa sie "Sex Search". Lokalizacja, plec, wiek - nie badz skromny, okresl niezbedne kryteria wyboru.
Serwis randkowy dla doroslych jest otwarty dla bezplatnej rejestracji do jutra. Czy zdazysz? Otrzymasz zloty profil z wieloma mozliwosciami!

Business Lady Shows Yourself!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.