Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 20:24:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: zycze Ci, abys zlapala fale pozytywnosci i pozostala na glownej nucie przez caly dzien!
From: Mirjam Dominguez <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 06:23:41 +0300

Mirjam
was online 16 minutes ago   

Click

O mne: Spodobam sie facetom, ktorzy lubia pieszczoty oralne, blowjob. Hmotnost: 65 Prsa: 3 ID: 15702077 Sexualni zajmy: Pozowanie do zamku Growth: 172   

Dla tych, ktorzy lubia anonimowosc, nasza strona jest prawdziwym wybawieniem. Filtr spamu jest teraz znacznie bardziej rygorystyczny, w tym liscie znajduje sie zdjecie dziewczyny, ktora jest gotowa na wszystko! Aby zobaczyc jej zdjecie, zalecamy przeniesienie listu do kategorii Skrzynka odbiorcza. Najmocniej przepraszamy za spowodowane niedogodnosci. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze nagle potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz do nas napisac!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.