Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:52:51 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host antimx.centrum.cz[46.255.227.34] said: 550 #5.1.0
    Address rejected. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host smtp-in.iol.cz[90.176.151.96] said: 550 5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: undeliverable address: host
    160.218.169.65[160.218.169.65] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>: Recipient
    address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT
    TO command) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host prgsrv01.dwc.cz[82.100.0.163] said: 554 Mail from
    [email-masked] rejected for policy reasons. (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Pripraveni vstavat kaZde rano brzy a uvarit pro vas aromatickou kavu.
From: Delage Jennifer <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:51:32 +0300

Vytvorte si profil zdarma. Podpora 24/7. Vice nez 15 milionu profilu. 100% bezpecne. Zacnete hned. VIP ucet na jeden mesic zdarma!
Nekolika jednoduchymi pohyby si muzete vybrat partnera, ktery vas zajima. Komunikace probiha mezi zivymi lidmi, takze ani v tomto ohledu neni treba se ucit nic zvlastniho. Staci byt sam sebou a priblizit se lidem, kterym se to libi. Nastesti mame hodne uzivatelu.
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.
Libi se vam ta divka? Nebudte nastvani, staci zadat jeji ID profilu : 82474767 do vyhledavaciho pole!

CLICK 

Par Minut Do Nejlepsiho...!

Tyto e-maily uz nechci dostavat.