Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:43:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nadszedl nowy dzien, przynosi cos nieoczekiwanego.
From: Siegrun Gjertsen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:41:26 +0300

Siegrun
was online 31 minutes ago   

Sexualni zajmy: Poze kibica Growth: 157 Hmotnost: 58 ID: 73742955 Prsa: 2.5 O mne: Czy mam napisac w swoim profilu, ze jestem dobra w robieniu loda?) A moze powiedziec jaka mam zgrabna figure?)   

Z powazaniem prosimy o przebaczenie za klopoty, ktore Panstwu przedstawiamy. Obiecujemy Ci wszelkimi sposobami poprawe sytuacji, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, w kazdym przypadku mozesz sie z nami skontaktowac! Filtry spamu nie przepuszczaja nagich zdjec, ale to nie bedzie problem! Jesli chcesz zobaczyc to piekno. Przenies tego e-maila do swojej skrzynki odbiorczej. Komunikując sie i dyskutując z kazdym uzytkownikiem pomozesz nam poprawic jakosc naszych uslug randkowych.

SEND MESSAGE

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.