Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:42:28 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    bg14-20020a056a02010e00b004768796b231si7707902pgb.41 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Zwiazki, jakiekolwiek by one nie byly, zawsze sa zbudowane na uczuciach.
From: Franka Bartakova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:40:39 +0300

Wysylaj wiadomosci, spotykaj sie i umawiaj na randki.

Zespol serwisu Powazne Randki stara sie tworzyc spolecznosc ludzi zainteresowanych znalezieniem partnera zyciowego, dlatego wszystkie profile podlegaja scislej moderacji. Randki - serwis dla tych, ktorzy szukaja milosci!

Badania pokazuja, ze jesli przypomnisz sobie rozne wydarzenia lub fakty z zycia danej osoby, a nastepnie wspomnisz o nich w innej rozmowie, zwieksza to szanse na sukces. W ten sposob pokazujesz osobie, ze jestes zainteresowany.

Odwiedzajac portal randkowy w celu nawiazania powaznego zwiazku, warto odpowiednio wypelnic swoj profil - podajac wazne aspekty swojego zycia, cechy osobowosci, nawyki i dziedzine, w ktorej sie specjalizujemy. Powinienes wskazac cechy, ktorych oczekujesz od partnera, aby od razu odsiac nieodpowiednich kandydatow. Nie boj sie odstraszyc potencjalnych zalotnikow i cos pominac - na tej stronie jest ogromna liczba uzytkownikow i na pewno znajda sie osoby, ktore beda szukaly Ciebie z wszystkimi Twoimi dziwactwami i osobliwosciami. Korzystanie z serwisu randkowego, mozna znalezc podobnie myslacych ludzi do seksu grupowego, fetysz i inne specjalne formy intymnosci, ktore nie sa upublicznione.

W dzisiejszych czasach podrozowanie stalo sie tanie i bezpieczne, ale nie kazdy moze spelnic swoje zyczenie z powodu braku towarzystwa. Wspolne podrozowanie jest nie tylko przyjemniejsze, ale czesto latwiejsze i tansze. Znajdz na naszej stronie internetowej towarzysza podrozy (lub grupe) na kazdy rodzaj wycieczki. Mozesz nawet znalezc towarzyszy podrozy do najblizszych miast.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta, ale znacznie zmniejsza ryzyko spotkania osob nieletnich, nieodpowiedzialnych, agresywnych. Jako doswiadczenie z zasobami internetowymi o roznej orientacji, wlasne zdjecie i imie na koncie zniecheca uzytkownikow do bycia nieuprzejmym lub zachowywania sie nieodpowiednio w stosunku do innych uczestnikow. Randki dziewczyn, doroslych kobiet, chlopakow i mezczyzn w roznym wieku sa tutaj mile widziane. Dolacz do przyjaznej spolecznosci portalu, a na zawsze zapomnisz, co to znaczy samotnosc.

CLICK HERE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.    

E-mail jest dostarczany do Ciebie przez Twoja aktywnosc randkowa.

©2007 Milosc | TP SA Tower, 00-824 Warszawa, Polska