Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:40:41 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Szczerze mowiac, nie moglam oderwac wzroku od Twojego profilu.
From: Smook Violetta <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:38:46 +0300

Anonimowosc Po Twojej Stronie!

Nasz darmowy serwis sklada sie ze strony wejsciowej z lista galerii i ostrzezeniem o ograniczeniach wiekowych dla odwiedzajacych oraz samych galerii (male strony ze zdjeciami, jesli masz problemy z wyswietleniem zdjecia dziewczyny w tym mailu, przenies maila do skrzynki odbiorczej). Naszym ogromnym plusem jest prawie calkowity brak reklam.
Nie podawaj zadnych danych osobowych swoim partnerom, dopoki nie upewnisz sie, ze rozmawia z Toba odpowiednia, prawdziwa osoba. Lepiej jest trzymac sie z dala od sieci spolecznosciowych i komunikatorow az do spotkania. Kontynuuj komunikacje na naszym portalu.
Otrzymuj cotygodniowe prezenty na naszej stronie. Znajdz sie w pierwszej setce z Twojego kraju!
Jestesmy pewni, ze mozemy wyslac Ci prawdziwy partner, wiec nie trac czasu i znalezc jej profil id: 56860886.

CLICK HERE 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.