Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:38:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Niech wiec ten akcent bedzie zawsze czyms przyjemnym.
From: Lilly Chromyova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:36:41 +0300

Lilly
was online 5 minutes ago   

Prsa: 2 ID: 78800014 Hmotnost: 52 Growth: 157 Sexualni zajmy: Poze kibica O mne: Czesc, jestem tu nowy. Jestem wolna biusciasta zadbana dziewczyna   

Open

Serdecznie przepraszamy za powstale niedogodnosci. Obiecujemy naprawic sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, we wszystkich przypadkach mozesz do nas napisac! Kazdego dnia spotykamy wielu ludzi, a dzieki naszemu inteligentnemu systemowi kojarzenia, wiele znajomosci moze przerodzic sie w wiele wiecej. Ze wzgledow technicznych obraz w tym liscie moze nie byc wyswietlany, w tym celu nalezy przeniesc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.