Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:34:22 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT012.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    dlvplant-nl.mail.protection.outlook.com[104.47.17.74] said: 550 5.4.1
    Recipient address rejected: Access denied. AS(201806281)
    [DB8EUR05FT043.eop-eur05.prod.protection.outlook.com] (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT064.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.12.33]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB3EUR04FT064.eop-eur04.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.109.53.20] said:
    550-5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User
    unknown in virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host srv1.flexfilter.nl[185.89.6.110] said: 550 The
    sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.109.53.20] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.zeelandnet.nl[217.102.255.206] said: 550
    The sending IP (108.170.60.122) is listed on https://spamrl.com/. Please
    resolve this and retry. (in reply to end of DATA command)

Subject: Ik wil in je armen zijn en iets verliezen... zoals gemoedsrust.
From: Papesova Madison <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:34:06 +0300

Wij zijn voor eerlijkheid. Wij hebben geen nepprofielen.

Duizenden mensen bezoeken ons elke dag. Misschien vindt u vandaag al uw ware zielsverwant, een vriend, of een interessante gesprekspartner. Het enige wat je hoeft te doen is registreren en beginnen met het matchen van advertenties van andere gebruikers. De kans is groot dat jij op dit moment degene bent die de persoon wil schrijven die jouw lot zal zijn!

Net voor het orgasme, heeft de vrouw een vreemd gevoel dat er niets zal gebeuren. Maar na een paar minuten komt de opwinding terug. Algemeen wordt aangenomen dat seks begint met opwinding en eindigt met een orgasme. Dit is niet altijd het geval voor vrouwen. Vaak worden meisjes gaandeweg opgewonden en is onmiddellijk verlangen veel zeldzamer. Om te begrijpen hoe je een meisje plezier kunt geven, kun je de verlangens van een meisje in haar profiel zien.

Onder de voornaamste doeleinden van dating kunnen we noemen: regelmatige ontmoetingen voor seks; eenmalige relatie zonder verplichting; het maken van video-oproepen voor virtuele seks; seks in andere steden en landen tijdens reizen, zakenreizen; zoeken naar paren of partners voor een nieuwe ervaring.

Misschien kunt u in een keer uw belangrijkste wensen en eisen, uw voorwaarden, capaciteiten, taboes en voorkeuren aangeven. Een wedstrijd zal niet lang duren.

Reizen is tegenwoordig betaalbaar en veilig, maar niet iedereen kan zijn wens in vervulling doen gaan bij gebrek aan gezelschap. Samen reizen is niet alleen leuker, maar vaak ook gemakkelijker en goedkoper. Vind een reisgenoot (of een groep) voor elk type reis op onze website. U kunt zelfs reisgenoten vinden voor uw reis naar de dichtstbijzijnde steden.

CLICK HERE 

Ik wil deze e-mails niet meer ontvangen.    

Uw e-mail wordt mogelijk niet correct weergegeven, verplaats het naar de - Inbox.

©2004 Noodlottige Momenten | 2511 DJ Den Haag, Nederland