Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 19:10:36 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ahoj, nechces vymenit muj volny cas za rozhovor s tebou?
From: Bradberry Sofia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 05:01:22 +0300

Ziskejte sve bonusy, zaregistrujte se a zacnete navazovat nove znamosti!
Nekolika jednoduchymi pohyby si muzete vybrat partnera, ktery vas zajima. Komunikace probiha mezi zivymi lidmi, takze ani v tomto ohledu neni treba se ucit nic zvlastniho. Staci byt sam sebou a priblizit se lidem, kterym se to libi. Nastesti mame hodne uzivatelu.
K tomuto dopisu je prilozena fotografie divky, ktera by se s vami rada seznamila.Pokud mate problemy s pristupem k fotografii, jednoduse presunte dopis do slozky Dorucena posta. Pokud chcete, muzete si vyplnit profil - nevyzaduje to mnoho usili. Vase jmeno, pohlavi, vek a ucel - napr. virtualni sex.
Stavnate a atraktivni divky pouze na nasich strankach. Pokud se vam divka libi, muzete ji najit v tomto zdroji. Do vyhledavaciho pole zadejte ID jejiho profilu. 33905524.

SEND MESSAGE 

Premiovy Ucet Zdarma!

Takove dopisy nechcete dostavat.