Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:54:53 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Potrzebujesz mnie do szczescia!
From: Haaland Elisabet <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 04:53:32 +0300

Jeden jest dobry, a szesc lepszych.

Automatyczne wyszukiwanie zacznie przewijac zdjecia tych, ktorzy pasuja do Twoich parametrow. Wszystko, co musisz zrobic, to kliknac na serduszka "tak" lub "nie", aby pokazac swoje upodobania. Ci, do ktorych je skierowaliscie, zobacza to i beda mogli odpowiedziec w ten sam sposob. Jesli lubicie sie nawzajem, zacznijcie sie komunikowac bez obawy przed odrzuceniem. Sprobuj speed dating, to Twoja szansa na dobra zabawe!

Rudowlose kobiety byly uwazane za mityczne od czasow starozytnych. Starozytni Grecy wierzyli, ze po smierci odradzaja sie jako wampiry. Z kolei hiszpanska sredniowieczna inkwizycja oskarzala rudowlosych o kradziez ognia piekielnego, a oni sami byli oskarzani o bycie czarownikami i czarownicami i paleni na stosie. Niemiecki seksuolog Werner Habermel stwierdzil w dlugoterminowym badaniu, ze kobiety o rudych wlosach czesciej uprawiaja seks. Rudowlose dziewczyny maja bardzo urazowa skore: siniaki i otarcia pojawiaja sie czesciej i szybciej niz u blondynek czy brunetek.

Telefon jest bardzo wazna czescia naszych randek dla doroslych, poniewaz pomaga uczynic korespondencje online bardziej osobista. Dlatego czesto odmowa podania swojego numeru moze byc mylaca, zwlaszcza jesli wczesniej rozmowa przebiegala prawidlowo. Ukrywanie celu bycia na stronie to kolejny sposob na negatywne nastawienie przeciwnikow. Odradzamy rowniez zabieganie o prezenty lub proby angazowania sie w oszukaЕ„cza dzialalnosc.

Serwis jest dostepny do rejestracji dla uzytkownikow w calym kraju i stale sie rozwija. Mozesz sprobowac nawiazac powazny zwiazek, znalezc przyjaciol, kumpli lub po prostu ciekawych towarzyszy. Moze sie okazac, ze jest cos wiecej dla Ciebie niz tylko przyjacielskie lub seksualne spotkanie.

Serwis randkowy dla doroslych: Czego powinienem sie spodziewac? Randki dla doroslych nie zawsze oznaczaja intymnosc. Ale jesli chcesz, aby kontynuowac, nie zalecamy, aby sprobowac znalezc go na stronach bez rejestracji. Portale takie w zaden sposob nie ograniczaja swoich uzytkownikow, co czesto prowadzi do niekomfortowej atmosfery w spolecznosci.

Online Chat 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji tej wiadomosci e-mail.    

Radzimy przeniesc go do kategorii Skrzynka odbiorcza, aby poprawic jakosc poczty.

©2018 Planeta Milosci | Powstancow Slaskich 95, 53-332 Wroclaw, Polska