Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:52:38 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this
    message because it is spam - see:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127] (in reply to end of
    DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this
    message because it is spam - see:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127] (in reply to end of
    DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this
    message because it is spam - see:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127] (in reply to end of
    DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this
    message because it is spam - see:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127] (in reply to end of
    DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-polityka.html / We can't accept this
    message because it is spam - see:
    http://poczta.wp.pl/info-antyspam-policy.html [127] (in reply to end of
    DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie przyjmiemy
    tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 554 (#5.3.0) Nie
    przyjmiemy tej wiadomosci poniewaz jest to spam - zobacz strone:
    https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa / We can't accept this message
    because it is spam - see: https://pomoc.wp.pl/polityka-antyspamowa  [127]
    (in reply to end of DATA command)

Subject: Mam wielkie szczescie, ze spotkalam tu tak interesujacego faceta.
From: Pacini Albina <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 04:51:11 +0300

Wysoka Jakosc Wideo! 

Mozesz przegladac nasze darmowe serwisy randkowe, aby znalezc profile osob ze wszystkich dostepnych miast. Dzieki naszemu bezplatnemu wyszukiwaniu mozesz wybrac najwazniejsze kryteria, a nastepnie przewijac wszystkie pasujace oferty.

Margareta

Open Chat   

Karen

Open Chat   

Maja

Open Chat   

Juliana

Open Chat  

Send Message 

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.