Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:13:42 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zajimalo by me, jestli to ma neco spolecneho s tebou?
From: Christine Pelikanova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 04:13:19 +0300

Otevreny Pristup!

SEND MESSAGE 

Mezi nekolika miliony mistnich uzivatelu muzete potkat sveho dokonaleho sexualniho partnera. Nezapomente si vsak precist uzivatelskou smlouvu. Zejmena ta cast o pravidlech komunikace s divkami. V soucasne dobe probihaji technicke prace na pristupu k fotografiim, pokud k nim nemate pristup, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.
Vse je zdarma. Dulezite vedet! - Vsechny schuzky jsou dobrovolne a zalozene pouze na vzajemnych sympatiich. Nemluvime o prostituci, obchodovani s lidmi nebo jinych neprijemnych vecech.
Ziskejte tydenni darky na nasich strankach. Dostante se mezi 100 nejlepsich ze sve zeme!

Takove dopisy nechcete dostavat.