Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 18:04:04 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.26] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    s26-20020a65645a000000b0046ef67cb979si14710333pgv.82 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

Subject: Czesc, szukalam Cie od dawna i oto jestes!
From: Rafaela Ponomareva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 04:00:58 +0300

Rafaela
was online 5 minutes ago   

Online Chat

ID: 18686511 Sexualni zajmy: Pozycja orla Growth: 179 Prsa: 2.5 O mne: Wysportowana i dojrzala pani, jakiej jeszcze nie spotkalas, jestem pewien) Spojrz na moje cialo i preferencje seksualne w moim profilu, a przyjdziesz)) Hmotnost: 68   

Wazne jest dla nas, aby nasi czlonkowie czuli sie dobrze we wlasnej skorze! To byla nasza wina, ze ​​miales trudnosci z wyswietleniem zdjec, czego szczerze zalujemy. Zmiana lub zmiana zawartosci serwera wymaga prac technicznych, czasami zajmuje to kilka godzin. Mozesz zaobserwowac problemy z otwieraniem zdjec. To nie problem, najprosciej byloby przeniesc ten list do skrzynki odbiorczej.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.