Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:32:11 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does not
    exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Abych byl uprimny, nemohl jsem spustit oci z tveho profilu.
From: Cornelia Dekker <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:48:38 +0300

Cornelia
was online 20 minutes ago   

Sexualni zajmy: Pozice pismene X Growth: 165 Hmotnost: 50 ID: 74632867 Prsa: 2.5 O mne: Neverim na slova, jen na ciny. Pro zacatek mi napiste a mluvte o necem nemravnem, treba o schuzce.)   

Chapeme, ze jste se setkali s neprijemnostmi kvuli technickemu problemu s nahravanim fotografie, a velmi se vam za to omlouvame. Na obsahu pro vas pracujeme, takze fotky se mozna nejakou dobu nebudou zobrazovat, muzete tuto zpravu presunout do dorucene posty. Pro pochopeni vam davame premiovy ucet na 24 hodin. Pri registraci muzete urcit, za jakym úcelem ji provadite - zda jen proto, abyste si mohli popovidat s ruznymi lidmi, nebo abyste se s nekym osobne setkali.

OPEN

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.