Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:13:37 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie jest pan przypadkiem krolem, prawda? Wygladasz jak ksiaze!
From: Leonie Christ <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:10:53 +0300

Leonie
was online 52 minutes ago   

O mne: Pokaz moje piekne cialo dla godnego dzentelmena i daj mu niezapomniane slodkie godziny w lozku Hmotnost: 53 Growth: 175 ID: 76675724 Sexualni zajmy: Stymulatory analne Prsa: 2.5   

CLICK HERE

Ale nie ma problemu! Przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Za niedogodnosci, dostaniesz darmowy miesiac vip konto po zarejestrowaniu sie na naszej stronie. Serwis randkowy dla randek z celem nie tylko powaznego zwiazku, ale takze w celu znalezienia partnerow do pojedynczych spotkan i wyboru sponsora / wsparcia. Z powazaniem prosimy o wybaczenie za niedogodnosci, ktore Panstwu dajemy. Obiecujemy przywrocic te sytuacje bez wzgledu na wszystko, tym wszystkim przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, i tak mozesz sie z nami skontaktowac!

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.