Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:13:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host gmail-smtp-in.l.google.com[142.251.2.27] said:
    550-5.7.25 [108.170.60.122] The IP address sending this message does not
    have a 550-5.7.25 PTR record setup, or the corresponding forward DNS entry
    does not 550-5.7.25 point to the sending IP. As a policy, Gmail does not
    accept messages 550-5.7.25 from IPs with missing PTR records. Please visit
    550-5.7.25  https://support.google.com/mail/answer/81126#ip-practices for
    more 550 5.7.25 information.
    nn10-20020a17090b38ca00b00214021e87d1si361402pjb.173 - gsmtp (in reply to
    end of DATA command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Nie zdziwcie sie, jesli w Sylwestra Ojciec swiety porwie was i przyprowadzi do mnie.
From: Kira Andreeva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:11:25 +0300

Kira
was online 3 minutes ago   

Prsa: 2 ID: 47896993 Hmotnost: 65 Growth: 175 Sexualni zajmy: Stymulatory analne O mne: Biusciasta dziewczyna, ktora przez lata nie stracila swoich ksztaltow ani przyczepnosci.   

Click Here

Z powazaniem prosimy Cie o przebaczenie za klopoty, ktore Ci zadajemy. Obiecujemy naprawic okolicznosci, przy czym przypominamy, ze jesli potrzebujesz naszej pomocy, mozesz w kazdej chwili skontaktowac sie z nami! Jesli mozesz zostawic tutaj swoją opinie, jest to dla nas wazne, ze myslisz o nas dobrze! Uslugi pocztowe nie lubia nagich zdjec, wiec jesli chcesz zobaczyc zdjecie, przenies te wiadomosc do swojej skrzynki odbiorczej.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.