Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:10:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host nmx-1.gadu-gadu.pl[91.197.12.38] said: 550 5.7.1 Client
    host rejected: cannot find your reverse hostname, [108.170.60.122] (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Masz takie glebokie spojrzenie w swoich oczach. Co tam jest napisane?
From: Celina Schreyer <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:08:56 +0300

Celina
was online 7 minutes ago   

OPEN

ID: 93076431 Sexualni zajmy: Byc pod swoim partnerem w seksie Growth: 171 Prsa: 2 O mne: Bardzo prosta i spokojna dziewczyna o ciekawej, seksownej figurze Hmotnost: 60   

latwo jest znalezc intymne zdjecia. Jesli jednak naprawde chcesz porozmawiac, ustaw swoje preferencje na wlasciwy region. Najmocniej przepraszamy za spowodowane niedogodnosci. Obiecujemy, ze na pewno poprawisz sytuacje, dodatkowo przypominamy, ze nagle potrzebujesz naszej pomocy, w kazdej chwili mozesz do nas napisac! Nowe technologie uslug pocztowych nie pozwalaja na zdjecia nago, ale jest rozwiazanie! Przenies ten list do skrzynki odbiorczej, aby zobaczyc zdjecie.

Nie jestem zainteresowany przeczytaniem tego listu.