Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:09:30 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Zjadlem dzis kawalek ciasta. Czy mozna sobie wyobrazic lepszy sposob na spalenie tych kalorii?
From: Karolina Heinila <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:08:09 +0300

Pozowanie Przed Kamera Dla Ciebie! 

Mozesz przegladac nasze darmowe serwisy randkowe, aby znalezc profile osob ze wszystkich dostepnych miast. Dzieki naszemu bezplatnemu wyszukiwaniu mozesz wybrac najwazniejsze kryteria, a nastepnie przewijac wszystkie pasujace oferty.

Yesenia

OPEN   

Rosy

OPEN   

Lena

OPEN   

Siegrun

OPEN  

SEND MESSAGE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.