Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:09:04 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie
    lub nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Witaj, czyz nie jestes ksieciem, na ktorego czekalam?
From: Bruun Charlotte <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:07:37 +0300

Charlotte
was online 15 minutes ago   

Click Here

O mne: Jestem dziewczyna, ktora jest zawsze w kontakcie. Hmotnost: 60 Prsa: 2 ID: 45472853 Sexualni zajmy: Seks w stylu klasycznym Growth: 164   

Portal ten pomaga mezczyznom znalezc dziewczyne, randke na spacer lub kobiete do powaznego zwiazku. I na odwrot. Nie martw sie, mozesz zobaczyc zdjecie, jesli przeniesiesz wiadomosc do skrzynki odbiorczej. W Twojej okolicy mamy wiele problemow z lacznoscia sieciowa. Przepraszamy za powstale niedogodnosci.

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.