Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:07:46 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host plmail.ut.pl[54.38.201.205] said: 550 5.1.1 <[email-masked]>:
    Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Badź dzis na grzbiecie fali wspanialosci i uroku, uwierz w siebie
From: Westerhout Antje <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:06:03 +0300

Antje
was online 22 minutes ago   

Growth: 160 Sexualni zajmy: V pozycja ID: 14522456 Prsa: 3 Hmotnost: 51 O mne: Opalona goraca na seks niegrzeczna   

OPEN

Prosze wybacz nam. Dziekujemy za uwage. Nie chcialem, zebys czula sie nieswojo. Ale nie ma problemu! Przenies wiadomosc do skrzynki odbiorczej. Za niedogodnosci, dostaniesz darmowy miesiac vip konto po zarejestrowaniu sie na naszej stronie. Kazdego dnia spotykamy tysiace ludzi, ktorzy buduja coraz wieksza siec znajomosci.

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.