Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 17:07:00 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550 Unrouteable
    address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Przykro mi, ale nie moge cie ostrzec.
From: Brigitte Balanova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 03:05:16 +0300

KLASA PREMIUM!

SEND MESSAGE 

Wsrod kilku milionow lokalnych uzytkownikow mozesz poznac swojego idealnego partnera seksualnego. Nie zapomnij jednak przeczytac umowy z uzytkownikiem. Szczegolnie czesc dotyczaca zasad komunikowania sie z dziewczynami. Obecnie trwaja prace techniczne nad dostepem do zdjec, jesli nie masz dostepu, po prostu przenies maila do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Zdobadz swoje bonusy juz teraz, zarejestruj sie i zacznij zawierac nowe znajomosci!
Poszukiwanie partnerki na tej stronie jest uproszczone i trzeba wpisac jej ID: 32967410.
Na naszej stronie mozesz nie tylko obejrzec filmy, ale takze przeczytac lub posluchac opowiadań erotycznych i dowiedziec sie nieco wiecej o zdrowiu seksualnym.

Nie chcesz otrzymywac takich listow.