Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:23:27 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Dlaczego tak smutno na zdjeciu? Nie badź smutny. zycie jest niesamowite i ciekawe, poniewaz jest w nim ja.
From: Zlata Abramson <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:21:27 +0300

List otwarty do goracych lasek.

Dla bardziej produktywnych randki, zdecydowac, jaki typ osoby jestes zainteresowany, ich wieku i gdzie mieszkaja. Jesli znajdziesz kogos, kto Ci sie podoba, zacznij od sprawdzenia jego zdjecia, a nastepnie przeczytaj wszystkie informacje, ktore umiescil w swoim profilu - jego zainteresowania, hobby, upodobania, preferencje dotyczace randek i ich glowny cel. Ciesz sie swoim czasem, baw sie dobrze w sieci i nie pozwol, aby Twoje pracowite zycie stalo sie nudne i monotonne!

Wiele z nich moze zataic dane osobowe w celu odbycia spotkania seksualnego, ale zawsze warto porozmawiac online przed umowieniem sie na osobiste spotkanie. Dobrym pomyslem jest wczesniejsza rozmowa wideo, poniewaz pomoze Ci to wyrobic sobie opinie o danej osobie. Od samego poczatku mow otwarcie o swoich preferencjach i pragnieniach, aby uniknac pozniej nieprzyjemnych niespodzianek.

Znajdowanie partnerow do seksu. Ustawienie swojego zycia seksualnego jest latwe z pomoca randek na naszej stronie. Mamy ogromna baze danych wszystkich rodzajow uzytkownikow, wiec znajdziesz idealnego partnera dla kazdego. Na stronie znajduja sie profile spolecznosci LGBT, osob o nietradycyjnych sklonnosciach i preferencjach. Czat online sprawia, ze latwiej jest sie otworzyc i wyznac swoje fantazje, wiec latwo jest znalezc odpowiedniego partnera.

Dlaczego czatowanie online jest nie tylko zabawne, ale takze produktywne? Istnieje wiele zalet towarzystwa online: brak ograniczen terytorialnych - znalezienie przyjaciol i prawdziwej milosci nie jest ograniczone do jednej miejscowosci, mozna znalezc "te jedyna" osobe w innym kraju, a nawet na innym kontynencie.

Serwis jest dostepny do rejestracji dla uzytkownikow w calym kraju i stale sie rozwija. Mozesz sprobowac nawiazac powazny zwiazek, znalezc przyjaciol, kumpli lub po prostu ciekawych towarzyszy. Moze sie okazac, ze jest cos wiecej dla Ciebie niz tylko przyjacielskie lub seksualne spotkanie.

Open Profile 

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.    

Radzimy przeniesc go do kategorii Skrzynka odbiorcza, aby poprawic jakosc poczty.

©2009 Komunikacja Z Nami | Stawki 2, 00-193 Warszawa, Polska