Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:22:02 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Z pewnoscia nie wygladasz na zlodzieja, ale mimo to z latwoscia udalo ci sie skrasc moj spokoj.
From: Thekla Bosscha <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:20:13 +0300

Thekla
was online 32 minutes ago   

Open Site

ID: 16570678 Sexualni zajmy: Byc na gorze w seksie Growth: 165 Prsa: 2 O mne: Lippy jasna wysportowana i mega seksowna z ktora kazdy mezczyzna znajdzie swoj erotyczny raj. Hmotnost: 67   

Jestesmy jednym z najlepszych serwisow randkowych, ktory moze pochwalic sie wylacznie prawdziwymi profilami. Falszywki sa tu eliminowane dzieki mozliwosciom sztucznej inteligencji. Przepraszam, to przeoczenie! Naprawimy to. Zdjecie moze nie byc widoczne dla Ciebie, poniewaz zostales spamowany, ale nie ma problemu, po prostu przenies e-mail do skrzynki odbiorczej. Nastepnie, gdy sie zarejestrujesz, otrzymasz mily prezent na naszej stronie. Bedziecie mieli okazje wejsc do transmitowanych dziewczyn bez zakladania konta premium!

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.