Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:21:26 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

Subject: Czy nie widzialem cie dzisiaj na wystawie sklepowej?
From: Sikora Annie <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:20:03 +0300

Wszystkie Kategorie!

Chcesz zobaczyc filmik z ta dziewczyna? Ona ma duzo na swoim profilu! Po zarejestrowaniu sie wpisz w polu wyszukiwania ID jej profilu: 64383069.
Mozesz rowniez skorzystac z innej, nie mniej ciekawej sekcji serwisu o nazwie "Spotkania". Przewin zdjecia (jak w tym przykladzie, jesli zdjecie nie jest wyswietlane, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza), ocen je, przejdz dalej. Jesli sympatia jest odwzajemniona, skontaktuj sie z ta osoba.
Rejestracja na stronie jest bezplatna. Otrzymujesz od nas prezent! Jest to Zloty Profil na miesiac i miejsce w pierwszej setce rankingu wyszukiwania!
Za pomoca kilku prostych ruchow mozna wybrac interesujacego nas partnera. Komunikacja odbywa sie miedzy zywymi ludzmi, wiec i w tym aspekcie nie trzeba sie niczego szczegolnego uczyc. Trzeba po prostu byc soba i zblizyc sie do tych ludzi, ktorzy to lubia. Na szczescie mamy wielu uzytkownikow.

Click Here 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.