Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:18:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Od dawna chcialam poznac takiego mezczyzne jak ty.
From: Fairbridge Siegrun <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:16:42 +0300

Dopasujemy Cie w oparciu o 17 kryteriow zgodnosci.

ЕЃatwo jest tu znalezc milosc i poznac nowych przyjaciol. Tylko czat na zywo z prawdziwymi ludzmi z calego swiata. 800.000 odwiedzajacych kazdego dnia. ЕЃatwo przeszukuj najwieksza baze profili randkowych, zdjec.

Wedlug naszego popularnego serwisu randkowego, 43 procent respondentow uwaza, ze swiezy oddech jest najwazniejsza rzecza na pierwszej randce, 17 procent zaklada stylowe ubrania, 15 procent lubi zapach perfum, 14 procent lubi dobry wyglad swojej skory, a 10 procent ladne wlosy. Jesli kobieta jest zainteresowana mezczyzna, usmiecha sie i smieje, gdy ten zartuje. Rowniez nakrecanie kosmyka wlosow na palec i rumienienie sie, gdy mezczyzna mowi komplement, to wyrazne oznaki sympatii.

Dla romantycznie myslacych par nasz zasob pomoze rozluznic sie troche i pozbyc sie niezrecznosci na pierwsza prawdziwa randke, dla przyjaciol z roznych krajow - aby zobaczyc sie latwo i pokazac sobie nawzajem swoje codzienne zycie, podczas gdy ci, ktorzy szukaja partnera seksualnego, przeprowadzic "mini wywiad", aby zrozumiec, czy dana osoba jest odpowiednia do spelnienia ich pragnieЕ„.

Jakie sa mozliwosci? Mozesz szukac milosci lub interesujacych ludzi bez rejestracji, ale zalecamy rejestracje zweryfikowanego profilu. Jesli to zrobisz, bedziesz mogl korzystac z zaawansowanych funkcji wyszukiwania. Nowoczesny system wyszukiwania zawiera ponad 100 kryteriow i pozwala na wybor poprzez caly zestaw parametrow: plec, orientacja, wiek, miasto zamieszkania, wyglad, zainteresowania, znak zodiaku, dziedzina dzialalnosci.

Rejestracja na naszej stronie jest bardzo prosta, ale znacznie zmniejsza ryzyko spotkania osob nieletnich, nieodpowiedzialnych, agresywnych. Jako doswiadczenie z zasobami internetowymi o roznej orientacji, wlasne zdjecie i imie na koncie zniecheca uzytkownikow do bycia nieuprzejmym lub zachowywania sie nieodpowiednio w stosunku do innych uczestnikow. Randki dziewczyn, doroslych kobiet, chlopakow i mezczyzn w roznym wieku sa tutaj mile widziane. Dolacz do przyjaznej spolecznosci portalu, a na zawsze zapomnisz, co to znaczy samotnosc.

OPEN PROFILE 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.    

Jesli wiadomosc e-mail nie wyswietla sie poprawnie, zalecamy przeniesienie jej do kategorii - Skrzynka odbiorcza.

©2007 Znajomy | Emilii Plater 49, 00-125 Warszawa, Polska