Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:17:57 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mam wielkie szczescie, ze spotkalam tu tak interesujacego faceta.
From: Jalonen Teodora <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 02:16:12 +0300

Goraca Dziewczyna! 

Szybki i wygodny czat z kamera internetowa, gdzie mozesz latwo rozmawiac z pieknymi dziewczynami z calego swiata. Jestesmy jednym z najbardziej zaawansowanych czatow wideo online, gdzie mozesz poznac nowego towarzysza w ciagu zaledwie kilku sekund. Nie musisz wstawac od komputera - wszystko jest online i dokladnie tam, gdzie chcesz.

Bettina

OPEN   

Darina

OPEN   

Inge

OPEN   

Finnja

OPEN  

OPEN PROFILE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.