Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 16:01:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Nevim, jak vam o tom rict... Udelal jsem test a ukazalo se, Ze jsme k sobe perfektni.
From: Svea Rudova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:42:03 +0300

Svea
was online 53 minutes ago   

Sexualni zajmy: Poza jezdkyne pozpatku Growth: 175 Hmotnost: 47 ID: 45319153 Prsa: 2.5 O mne: Pojdme si spolu lehnout do me postele, chci partnerovi venovat naklonnost a pozornost.   

Uprimne se omlouvame za neprijemnosti, ktere jsme vam zpusobili. Mate nase slovo, ze situaci zlepsite, a pokud budete potrebovat nasi pomoc, muzete nam kdykoli napsat! Za tuto neprijemnost s registraci ziskate 10 dni popularity ve vasem vyhledavacim kanalu na nasi seznamce. Pokud neni mozne vest zivy dialog z duvodu nedostatecnych jazykovych znalosti, je mozne korespondovat pomoci automatickeho prekladu.

Open Chat

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.