Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:45:56 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: MuZete mi pomoci rozhodnout?
From: Aubert Franziska <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:44:11 +0300

CLICK HERE 

Vyberte si spravny cas pro odeslani eroticke zpravy. Pokud poslete zpravu v dobe, kdy je dotycna osoba zaneprazdnena, nebude to dobre. Je dobre vedet, co vas kamarad v danou chvili dela.
Chcete-li najit partnerku na teto strance, staci zadat jeji profilove cislo do vyhledavaciho pole: 56322411.
Nas zdroj se objevuje v nejlepsich strankach pro sex chodit s nekym, ale my se umistit jako platforma pro hledani vaznych vztahu. Mame videochat, kde muzete videt vsechno a jeste vic. Tato divka se ukazuje v cele sve krase, pokud nevidite jeji obrazek, dejte si ho do schranky.
Budte na nasich strankach oblibeni, kdyz se zaregistrujete! Ziskejte ceny a zacnete se seznamovat s divkami.

Pouze Pro Cleny!

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.