Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:35:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mail.poczta.pl[194.181.93.175] said: 550
    Unrouteable address (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub
    nieaktywne / This account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Masz taki usmiech, ze az chce sie Ciebie pocalowac!
From: Sylvia Kalmykova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:34:18 +0300

Aby znalezc partnera na tej stronie, wszystko, co musisz zrobic, to wpisac jej id profilu w polu wyszukiwania: 66400364.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.
Na naszej stronie mozesz nie tylko obejrzec filmy, ale takze przeczytac lub posluchac opowiadań erotycznych i dowiedziec sie nieco wiecej o zdrowiu seksualnym.
Nasz zasob pojawia sie w najlepszych witryn dla sex randki, ale my pozycjonujemy sie jako platforma do znalezienia powaznych relacji. Mamy czat wideo, gdzie mozna zobaczyc wszystko i wiecej. Ta dziewczyna pokazuje sie w calej okazalosci, jesli nie widzisz jej zdjecia, wrzuc je do swojej skrzynki odbiorczej.

Znajdz Ja Na Stronie!

Click Here 

Nie chcesz otrzymywac takich listow.