Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:33:28 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by
    that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Twoje piekno jest nieporownywalne. Jestes jedyny w swoim rodzaju!
From: Rico Kira <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:32:02 +0300

Ona Czeka Na Ciebie!

Open Chat 

Seks jest na mysli kazdej dziewczyny w taki czy inny sposob. Ktos tylko odwleka moment prawdy, a ktos inny od razu deklaruje swoje zamiary. Do tego wlasnie sluzy nasza strona, z mozliwoscia spotkania sie w zaufaniu. Do tego listu dolaczone jest zdjecie dziewczyny z mysla o seksie, jesli go nie widzisz, wrzuc list do kategorii Skrzynka odbiorcza.
Aby znalezc partnera na tej stronie, wszystko, co musisz zrobic, to wpisac jej id profilu w polu wyszukiwania: 69269800.
Nasze funkcje sa standardowe - filtry na listach, wysylanie wiadomosci, polubienia i inne. Nasza specjalna cecha jest specjalna ochrona przed botami, tylko prawdziwi ludzie i algorytm, ktory podnosi Twoja strone wyzej dla szybszych i bardziej aktywnych odpowiedzi w korespondencji.
Rejestracja na stronie jest bezplatna. Otrzymujesz od nas prezent! Jest to Zloty Profil na miesiac i miejsce w pierwszej setce rankingu wyszukiwania!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.