Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:31:58 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto nie
    istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

Subject: Nie sadze, zebym byl pierwsza osoba, ktora chcialaby cie poznac.
From: "Luise O'Connor" <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:29:51 +0300

Open 

Z kazdym dniem strona jest ulepszana, wiele przydatnych funkcji jest juz dostepnych. Jesli podoba Ci sie dziewczyna z wiadomosci, mozesz ja znalezc po ID jej profilu: 50724708.
Wszystko jest za darmo. Warto wiedziec: - Wszystkie randki sa dobrowolne i oparte wylacznie na wzajemnej sympatii. Nie mowimy tu o prostytucji, handlu ludzmi czy innych nieprzyjemnych sprawach.
Mozesz rowniez skorzystac z innej, nie mniej ciekawej sekcji serwisu o nazwie "Spotkania". Przewin zdjecia (jak w tym przykladzie, jesli zdjecie nie jest wyswietlane, przenies list do kategorii - Skrzynka odbiorcza), ocen je, przejdz dalej. Jesli sympatia jest odwzajemniona, skontaktuj sie z ta osoba.
Serwis randkowy dla doroslych jest otwarty dla bezplatnej rejestracji do jutra. Czy zdazysz? Otrzymasz zloty profil z wieloma mozliwosciami!

Pisz Do Dziewczyny!

Zrezygnuj z otrzymywania tego biuletynu.