Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:31:44 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name
    (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

Subject: Tyle rzeczy do zrobienia, a ja nie moge przestac patrzec na Twoje zdjecie.
From: Sophia Gordeeva <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:29:34 +0300

Roznorodnosc Tresci! 

Randki online dla doroslych: czego sie spodziewac? Intymne randki dla doroslych nie zawsze oznaczaja intymnosc. Ale jesli chcesz, aby nadal byly, nie zalecamy probowac znalezc je na stronach bez rejestracji. Portale te nie ograniczaja w zaden sposob swoich uzytkownikow, co czesto prowadzi do niekomfortowej atmosfery w spolecznosci.

Kunigunde

OPEN CHAT   

Regina

OPEN CHAT   

Stephi

OPEN CHAT   

Wibke

OPEN CHAT  

Open Site 

Kliknij tutaj, aby zrezygnowac z subskrypcji biuletynu.