Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:31:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error
    for name=gmail.pl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: zycze Wam dzisiaj cudownego, magicznego nastroju.
From: Lachapelle Gunda <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:29:20 +0300

OPEN 

Czy kiedykolwiek zauwazyles, ze niektore strony internetowe sa niewygodne do przeszukiwania dla uzytkownikow. Na tej stronie, mozna znalezc dziewczyne na podstawie jej id profilu. Oto rowniez profil id: 97976236 danej dziewczyny.
Wybierz odpowiedni moment na wyslanie erotycznej wiadomosci. Jesli wyslesz w czasie, kiedy dana osoba jest zajeta, nie bedzie to dobre. Dobrze jest wiedziec, co w danej chwili robi twoj kolega.
Jestesmy kanalem dystrybucji tresci seksownych kamerek internetowych. Tresci generowane przez kamery internetowe mozna podzielic na dwie kategorie: normalne i prywatne sesje 1 na 1. W chwili obecnej najpopularniejszym formatem jest 1 na 1. Jesli masz problemy z dostepem do zdjecia dziewczyny w tym emailu, musisz przeniesc email z kategorii spam, do kategorii - Skrzynka odbiorcza.
Uzyskaj rok anonimowosci po zarejestrowaniu sie na naszej stronie sex randki! Bedziesz mogl wylaczyc funkcje prywatnosci, jesli chcesz.

Hot Discount!

Nie chcesz otrzymywac takich listow.