Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:28:08 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host msn-com.olc.protection.outlook.com[104.47.70.33] said: 550
    5.5.0 Requested action not taken: mailbox unavailable (S2017062302). (in
    reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said: 550
    5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please
    contact your Internet service provider since part of their network is on
    our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said:
    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT056.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161]
    said: 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent.
    Please contact your Internet service provider since part of their network
    is on our block list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT031.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: host
    eur.olc.protection.outlook.com[104.47.51.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [108.170.60.122] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3140). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DBAEUR03FT031.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

<[email-masked]>: Host or domain name not found. Name service error for
    name=wanadoo.nl type=A: Host found but no data record of requested type

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.spamexperts.com[38.111.198.185] said: 550-5.1.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: 550 User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

Subject: Ik heb een vreselijke dag gehad, maar de gedachte aan het afspraakje van gisteravond brengt een glimlach op mijn gezicht.
From: Larissa Filippi <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 01:27:39 +0300

Stuur berichten, ontmoet en date.

Onze website is ook zeer veilig, u hoeft uw adres, telefoonnummer en andere contactgegevens niet op te geven. Dit zorgt ervoor dat een persoonlijke ontmoeting alleen kan plaatsvinden als beide partijen daartoe bereid en bereid zijn, anders kan de persoon met wie u contact opneemt u niet vinden. Dit is vooral belangrijk voor mensen die zich hebben laten verleiden door blind dates en die niet van meet af aan hun persoonlijke gegevens willen prijsgeven.

Tenslotte is er een wetenschap die aan de mens het wezen van zichzelf heeft geopenbaard, en wel met zulk een diepte en nauwkeurigheid dat niemand ooit is tegengekomen die er onverschillig tegenover kon staan. Eenmaal vertrouwd met de eigenaardigheden van iemands karakter, is iedereen aanvankelijk verbaasd en verbaasd over de nauwkeurigheid van de openbaring van elke nuance van iemands innerlijke wereld.

Een datingsite voor volwassenen: wat kan ik verwachten? Afspraakjes voor volwassenen impliceren niet altijd intimiteit. Maar als u wilt dat ze doorgaan, raden wij u niet aan om ze te zoeken op sites zonder registratie. Dergelijke portalen leggen hun gebruikers geen enkele beperking op, wat vaak leidt tot een ongemakkelijke sfeer binnen de gemeenschap.

De laatste vijf jaar is online dating populair geworden bij mensen die willen flirten. De laatste paar jaar is de trend veranderd. Duizenden gebruikers registreren zich dagelijks bij ons voor seksuele ontmoetingen. Velen van hen zijn hardwerkende carrieremensen die doen waar ze van houden. Hun vrije tijd besteden ze aan vrije tijd, hobby's en sport.

In vergelijking met traditionele dating methodes heeft onze site een groot voordeel op het gebied van serieuze dating - het matchen van mensen op basis van bepaalde parameters. Deze benadering stelt u in staat een partner te vinden op basis van logische conclusies en niet op basis van ondoordachte sympathie, zoals vaak in het leven gebeurt. Natuurlijk speelt het uiterlijk ook een rol, dus een serieuze datingsite bevat een lijst met foto's en hele albums. Op die manier kunt u een persoon op vele factoren beoordelen en een beter beeld krijgen. Communiceren is altijd gemakkelijker als je al gemeenschappelijke thema's, opvattingen en hobby's hebt.

OPEN PROFILE 

Uitschrijven van deze nieuwsbrief.    

Uw e-mail wordt mogelijk niet correct weergegeven, verplaats het naar de - Inbox.

©2002 Liefde | Amstelplein 1, floor #9, 1096 HA Amsterdam, Nederland