Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:58:55 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cax.virusfree.cz[31.7.241.25] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.78.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Zajimave je, Ze se v Zivote usmivate tak roztomile jako na fotce?
From: Lynda Viinikainen <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:55:44 +0300

Chce Se S Vami Setkat!

OPEN CHAT 

Mezi nekolika miliony mistnich uzivatelu muzete potkat sveho dokonaleho sexualniho partnera. Nezapomente si vsak precist uzivatelskou smlouvu. Zejmena ta cast o pravidlech komunikace s divkami. V soucasne dobe probihaji technicke prace na pristupu k fotografiim, pokud k nim nemate pristup, staci e-mail presunout do kategorie - Dorucena posta.
Problemy s intimitou byste nemeli ignorovat, protoze mohou mit vazny dopad na vztah. Existuje mnoho zpusobu, jak zlepsit svuj sexualni zivot. A my vam davame prilezitost setkat se s divkami na sex bez zavazku.
Dnes jsme pridali aktualizaci! Nyni je k dispozici vyhledavani podle ID profilu. Pokud se vam libi divka, muzete ji najit, zadejte jeji profil id: 61740661 do vyhledavaciho pole.

Kliknete zde pro odhlaseni z odberu tohoto e-mailu.