Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:56:17 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user
    does not exist (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host cbx.virusfree.cz[31.7.241.26] said: 554 5.7.1
    <[email-masked]>: Recipient address rejected: Access denied, user does
    not exist (in reply to RCPT TO command)

Subject: Muj mily muZi, preji ti dnes uZasnou naladu a pocit neuveritelneho stesti
From: Jakubecova Anja <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:07:04 +0300

Ziskejte Popularitu! 

Jsem spravcem intimni seznamky. Mame jedinecnou nabidku. Prave ted do vaseho mesta prijizdi divka jmenem Karoline. Je to nase stala a dulezita klientka. Prisla od ni zadost o nalezeni muze. Hleda schuzku pro perverzni sex. Tuto sluzbu neposkytujeme poprve a muzeme vam rict, ze pokud se s ni setkate, nebudete litovat. Opravdu miluje sex! Proste se zblazni, kdyz nema sex 1 den. Pokud vas tato nabidka zaujala, zavolejte ji. Jeji telefonni cislo najdete na jejim profilu. Nebo ji napiste zpravu na webu a ona vam odpovi. S pozdravem, sprava webu.

Haike

Open Profile   

Celine

Open Profile   

Ronia

Open Profile   

Carolina

Open Profile  

Click 

Odhlasit se z odberu tohoto zpravodaje.