Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:54:29 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry,
    no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx0.sph.empyreum.net[193.86.202.148] said: 550
    5.1.1 <[email-masked]>: Recipient address rejected: User unknown in
    virtual mailbox table (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1 Sorry, no
    mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx1.seznam.cz[77.75.76.42] said: 550 5.1.1
    Sorry, no mailbox here by that name. (in reply to RCPT TO command)

Subject: Mejte svedomi, nechte na chvili me myslenky a nechte me trochu pracovat.
From: Beens Emilia <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:54:12 +0300

Prvni Mesic Zdarma!

CLICK 

Jsme distribucni kanal pro sexy obsah webovych kamer. Obsah vytvareny webovymi kamerami lze rozdelit do dvou kategorii: normalni a soukroma sezeni 1 na 1. V soucasne dobe je nejoblibenejsi format 1 na 1. Pokud mate problemy s pristupem k obrazku divky v tomto e-mailu, musite e-mail presunout z kategorie spam do kategorie - Dorucena posta.
Neni tezke uhodnout, ze najit partnera pro intimni vztah bez zavazku je s pomoci nasich stranek take snazsi.
Vsimli jste si nekdy, ze nektere webove stranky jsou pro uzivatele nepohodlne pri vyhledavani. Na teto webove strance muzete najit divku na zaklade jejiho profiloveho ID. Zde je take identifikacni cislo profilu: 49931562 dane divky.

Takove dopisy nechcete dostavat.