Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:48:31 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply
    to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane konto
    jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is disabled
    or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.tlen.pl[193.222.135.150] said: 550
    "[email-masked]": Podane konto nie istnieje / No mailbox here by that
    name (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto nie istnieje / No mailbox here by that name (#5.1.1) (in reply to
    RCPT TO command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]":
    Podane konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This
    account is disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO
    command)

<[email-masked]>: host mx.wp.pl[212.77.101.4] said: 550 "[email-masked]": Podane
    konto jest zablokowane administracyjnie lub nieaktywne / This account is
    disabled or not yet active (#5.1.1) (in reply to RCPT TO command)

Subject: Niech kazda chwila bedzie dla Was inspiracja i szczesciem!
From: Elsa Dolezalova <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Wed, 16 Nov 2022 00:45:27 +0300

Gotowi Na Wszystko! 

Automatyczne wyszukiwanie zacznie przewijac zdjecia tych, ktorzy odpowiadaja Twoim parametrom. Wystarczy, ze klikniesz "tak" lub "nie" na serduszkach, aby wyrazic swoje upodobania. Osoba, na ktorej je umiescisz, zobaczy to i bedzie mogla odpowiedziec w naturze. Jesli sie sobie podobacie, zacznijcie rozmawiac bez obawy o odrzucenie. Sprobuj speed datingu, a bedziesz mial mnostwo zabawy!

Constanze

Send Message   

Karina

Send Message   

Kunigunde

Send Message   

Tyra

Send Message  

SEND MESSAGE 

Nie chce juz wiecej otrzymywac tych wiadomosci e-mail.