Subject: Undelivered Mail Returned to Sender
From: [email-masked] (Mail Delivery System)
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 14:41:23 -0700 (MST)

This is the mail system at host mail.lsmindia.com.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<[email-masked]>: host tax.virusfree.cz[31.7.241.27] said: 550 user has
    deleted mailbox (in reply to RCPT TO command)

Subject: Jste pripraveni vymenit komunikaci na internetu za romantickou veceri?
From: Sharma Cathrin <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Tue, 15 Nov 2022 15:40:48 +0300

Nahore Nebo Dole? 

Jake jsou moznosti? Pokud hledate pravou lasku nebo zajimavy kontakt, muzete to udelat bez registrace, ale doporucujeme ziskat overeny profil. Jedine tak ziskate pristup k pokrocilym metodam dohazovani. Nas moderni vyhledavaci system obsahuje vice nez 100 kriterii a umoznuje vyber podle rady kriterii: pohlavi, orientace, vek, mesto bydliste, vzhled, konicky, znameni zverokruhu a oblast cinnosti. Komunikujte na nasi seznamce zdarma a 24 hodin denne!

Tanja

Open   

Edit

Open   

Lisl

Open   

Gabi

Open  

OPEN PROFILE 

Takove dopisy nechcete dostavat.